Odlične ideje za slasni i zdravi snack

Naše ideje za zdravi snack pokazat će vam kako svaki nezdravi snack ima svoju zdravu varijantu. Dovoljne su samo male promjene u prehrambenim navikama da biste dobili zdrav i ukusan obrok.

U nedostatku vremena i ideja često u napadajima gladi posežemo za nezdravim grickalicama. Ako se trudite zdravo hraniti i održavati tjelesnu liniju, trebate obratiti pažnju i na grickalice između obroka. Čipsevi, slani štapići, lisnata peciva i slične namirnice pune su aditiva, masti, soli i šećera, no svejedno mnogi će se složiti da je takav izbor najbrži i najlakši.

Zdrave grickalice neće značajno povećati vaš kalorijski unos, a dat će vam dovoljno energije da izdržite do idućeg obroka. I ono najvažnije, osigurat će vam unos zdravih nutritivnih vrijednosti: bjelančevina, vitamina, minerala, zdravih masnoća i vlakana.

shutterstock_140634319

Zobene umjesto kukuruznih ili muesli pahuljica

Žitarice od cjelovitog zrna, zobena kaša, ražene ili zobene pahuljice i slične varijante odličan su izbor i puno zdravije od muesli pahuljica koje sadrže dodane šećere čija razina raste s raznim dodacima poput čokolade ili sušenog voća. Bolji izbor su npr. zobene pahuljice koje su bogate vlaknima i bjelančevinama, a okus im možete obogatiti zdravim dodacima: jogurtom, cimetom, svježim voćem i orašastim plodovima.

Kikiriki i orašasti plodovi umjesto slanih grickalica

Kada vam se nešto gricka dok gledate film, umjesto slanih i masnih grickalica radije odaberite orahe, bademe, lješnjake i kikiriki. Iako su orašasti plodovi masni, riječ je o zdravim nezasićenih mastima i izvor su vitamina E i dijetalnih vlakana. Birajte kikiriki u ljusci umjesto prženog i slanog. Ipak, zbog visoke kaloričnosti nemojte pretjerati, dovoljna je jedna šaka orašastih plodova dnevno.

shutterstock_247076884

Zrnati sir s voćem umjesto kolača

Umjesto da navalite na pakiranje keksa ili komad kolača za koje znate da su vam previše, dajte šansu mnogo zdravijoj varijanti deserta. Zrnati sir je niskokaloričan, a bogat proteinima koji će vas zasititi. Uz dodatak omiljenog voća koji će ga zasladiti, dobit ćete ukusan i zdrav desert. Umjesto sira možete koristiti i jogurt, a za „sladolednu“ varijantu ubacite ga u zamrzivač. Ako baš ne možete bez čokolade, ubacite nekoliko kockica tamne čokolade s visokim udjelom kakaa.

Voćni umjesto mliječnog sladoleda

Nećemo se zavaravati – stižu vrući, ljetni dani, a svi se volimo rashladiti sladoledom. Kupovni sladoled je nezdrav, prepun masti, šećera i umjetnih dodataka. Svejedno možete uživati u ovoj hladnoj poslastici uz našu zdravu ideju: izblendajte bananu ili neko drugo omiljeno voće, po potrebi dodajte malo vode i cimeta ako želite dodatno zasladiti, stavite u zamrzivač i uživajte u niskokaloričnom sladoledu.

Čips iz pećnice umjesto čipsa iz vrećice

Vjerovali ili ne, čak i jedna od najnezdravijih grickalica ima svoju zdravu varijantu. Zamijenite masni, prženi čips od krumpira zdravom alternativom, koja je pripremljena od hranjivih rezanih tikvica ispečenih u pećnici. Prije pečenja umočite ih u mlijeko s manjim udjelom masnoće i zatim u parmezan što će tikvicama dati hrskavost. Isto možete napraviti i s krumpirom ili mrkvom te dodati začine po želji.

shutterstock_213448756

Svježe voće i povrće kad god poželite snack

Ovo je uvijek idealni izbor kad vam se nešto gricka između obroka ili navečer pred TV-om. Narežite omiljeno voće ili povrće. Sezona je svježih krastavaca i rajčica koji su zdravi i ukusni, a zabavit će vas grickanjem i zavarati vašu želju za nečim nezdravim. Ako ste u pokretu, nema boljeg snacka od slasnih Bumbolino rajčica koje dolaze u praktičnom pakiranju u čašicama od 200 g. Taman da izdržite do ručka!

Start typing and press Enter to search