Na plažu ponesite zdrave i slasne zalogaje

Pripremili smo vam nekoliko zdravih ideja uz koje ćete preživjeti dan na plaži, a pritom ostati fit, zdravi i siti. Uz naše prijedloge, zaboravite na čipseve, hamburgere i ostale nezdrave snackove.

 

Orašasti plodovi

Nezdrave grickalice poput čipseva i slanih štapića zamijenite mnogo zdravijom varijantom. Složite svoju kombinaciju koju čine bademi, lješnjaci, orasi i kikiriki iz ljuske i naoružajte se dozom zdravih nezasićenih masnoća, vitaminima i mineralima. S obzirom da su visokokalorični, ipak nemojte pretjerati u konzumaciji. Dovoljna je mala količina od 50-ak grama koja će suzbiti apetit zbog visokog udjela zdravih i poželjnih masnoća za naš organizam. S druge strane, čipsevi i slične grickalice sadrže nezdrave, zasićene masnoće, visoku količinu ugljikohidrata, a često i šećer – dobitnu kombinaciju za debljanje i nepovoljnu za zdravlje.

shutterstock_457818688

Zdravi sendviči

Dvije šnite bijelog kruha, malo salame i puno majoneze. Poznato? Radije zaobiđite ovakve varijante i složite zdravije verzije sendviča. Uz malo mašte i nekoliko pravih sastojaka, garantiramo da ćete dobiti mnogo ukusniji snack. Kruh i peciva od bijelog brašna zamijenite integralnim, punozrnatim varijantama. Umjesto mesnih prerađevina, pileća prsa ispecite na žaru ili se poslužite tunom koja može biti i iz konzerve. Punomasne sireve zamijenite laganijom mozzarellom, a umjesto majoneze i sličnih dodataka, kušajte posni sir koji možete dodatno začiniti po želji ili avokado. Možete ubaciti i kuhano jaje što će vas kvalitetno zasititi i osigurati dozu bjelančevina. I ne zaboravite na rajčice koje će upotpuniti vaš zdravi sendvič i obogatiti okus.

shutterstock_511560538

Salate

Idealan odabir za užinu na plaži je salata s puno sezonskog povrća uz koje možete kombinirati dodatke koji će vas zasititi. Pečena piletina ili puretina nasjeckana na komadiće, kuhano jaje, mozzarela, Sunstream cherry rajčice, svježi krastavci i paprika, crveni grah, integralna tjestenina, kus-kus ili heljda, maslinovo ulje i začini po želji. Pomiješajte omiljene sastojke i dobit ćete iznimno hranjiv i zasitan obrok bez previše muke.

shutterstock_615061580

Svježe voće i povrće

Kada nam se nešto gricka, a nismo pretjerano gladni, obično posežemo za vrećicom masnih grickalica. Umjesto toga, između obroka na plaži ubacite zdrave i svježe grickalice. Jednu posudu napunite šarenom Bumbolino snack kombinacijom cherry rajčica, svježim krastavcima, štapićima od mrkve, papikom, malo avokada, a u drugu ubacite osvježavajuću kombinaciju sezonskog voća: lubenice, breskve, šljive uz uvijek poželjne banane i jabuke. Jednostavno je često najbolje!

shutterstock_569276095

Start typing and press Enter to search